- Domov
- Zákaznícky servis
- Informácia o nákupe
- Vrátenie & výmena
Potrebujete pomoc?
Vrátenie & výmena
Vrátenie & výmena
Výmena a vrátenie tovaru
U nás nakupujete bez rizika. Ak by vám to, čo ste si objednali, nevyhovovalo, nijaký problém. Jednoducho nám tovar do 30 dní zašlite späť a vyberiete si niečo iné. Tovar zašlite späť výhradne prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu: Cellbes spol. s r.o., ORD Bratislava, Bojnická 14, 83202 Bratislava. (Nepoužívajte SPS (InTime) ani iného dopravcu. DEPO SK pošty by zásielku neprevzalo.)
Tovar vracajte v originálnom obale.
Do balíka s vráteným/vymieňaným tovarom vložte predtlačenú návratku, do ktorej vopred vyplňte údaje k tovaru, ktorý vraciate/vymieňate. Tovar, ktorý chcete vrátiť/vymeniť, jednoducho označte kódom dôvodu návratu.
V prípade, že chcete vykonať výmenu tovaru, napíšte na návratku Výmena a doplňte objednávacie číslo vrátane farby a veľkosť.
Pokiaľ na návratke nebude dostatok miesta pre informácie, ktoré nám chcete oznámiť, použite bežný list papiera a priložte ho do balíka spolu s návratkou.
Predtlačený adresný štítok na druhej strane návratky nalepte na odosielaný balík. Podací lístok od odoslaného balíka si dobre uschovajte pre prípadnú reklamáciu.
Po prijatí a spracovaní vráteného tovaru (aj pri výmene) vám pošleme peniaze späť na váš účet alebo poštovou poukážkou na vašu adresu najneskôr do 14 dní.
Pre rýchly a bezpečný prevod peňazí na váš účet vám odporúčame vyplniť číslo svojho účtu v NÁVRATKE. Ak už ste číslo účtu v minulosti zadávali, použijeme toto číslo. Ak chcete peniaze zaslať na iný účet, uveďte nové číslo účtu.
Pokiaľ ste platili kartou, príslušná čiastka vám bude vrátená na účet patriaci k použitej karte.
Pokiaľ ste platili PayPal účtom, bude vám príslušná čiastka automaticky vrátená na váš PayPal účet.
Ak vrátite všetok tovar z objednávky, vrátime vám tiež poplatok za poštovné a balné.
Náklady spojené so spätným zaslaním tovaru hradí zákazník.
V prípade neprevzatia zásielky zákazníkom si Cellbes vyhradzuje právo žiadať od neho náhradu akýchkoľvek nákladov spojených s objednávkou, najmä nákladov na spätné zaslanie tovaru. Ďalej si Cellbes vyhradzuje právo neprijať ďalšiu objednávku, ak zákazník opakovane neprevezme zásielku s tovarom.
V prípade, že ste využili pri svojom nákupe spôsob platby kartou (Visa a MasterCard) alebo platbu cez PayPal, nemôžeme vám zaistiť priamu výmenu tovaru. Príslušnú sumu za vrátený tovar vám prevedieme na účet, ku ktorému patrí platobná karta alebo na účet PayPal. Tovar objednaný na výmenu vám zašleme na dobierku.
Beriete na vedomie, že pokiaľ bude vrátený tovar poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká spoločnosti Cellbes nárok na náhradu takto vzniknutej škody. Cellbes je oprávnené uplatniť si nárok na úhradu vzniknutej škody jednostranne, a to započítaním svojho nároku voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.
----------
Formulár na odstúpení od zmluvy nájdete tu.